tiistai 25. heinäkuuta 2017

Haaveissa opiskelijahuone

Nyt kun mä pääsin opiskelemaan ja tiedä, että aika varmasti pääsen tästä eteenpäinkin sisään hauista (suoritan siis tutkintoa itsenäisinä kursseina), joten oon alkanut innostumaan opiskelijahuoneista. Jopa näihin on yleensä sellanen vuoden jonotusaika ja mulla on nyt kasassa noin 230 jonopäivää, mutta syksymmällä mulla pitäsi olla hyvät mahdollisuudet saada sellanen! Ihan aluksi ajattelin, että asun mielummin alivuokralaisena kuin miljoonan muun opiskelijan kanssa. Mutta tää alkaa kyllästyttää tässä pikkuhiljaa ja kyllä mä haluan oman ison huoneen omalla kylpyhuoneella toimivalla netillä ja alhaiseen vuokrahintaan! Sitäpaitsi kesä- ja heinäkuulta ei tarvitse maksaa vuokraa, jolloin ei menis nää kesät näin peeaana. Alkaa ottamaan päähän kun vessaan ei pääse aina silloin kun pitäis, kun joku voi sattua olemaan suihkussa juuri silloin. Oon kyllästyny myös siihen, että oon huomannu että joku on käyttänyt mun hoitoainetta ja jopa hammastahnaa! Lisäksi oon tottunu jakamaan keittiön, niin ei ole ongelma jakaa sitä vielä muutaman muun kanssa, varsinkin kun saa ihan oman kaapin eikä vain minimaalista hyllyä tavaroilleen..
Oon jo alkanut miettii sisustusta ja mitä kaikkee mun on hommattava. Suuntaankin pian ikeean ostelemaan ja pieniä juttuja. Keittiöpyyhkeitä oon jo saanut hommattua, mutta on niiin paljon hankittavaa! Kaikki mahdolliset kuten leikkuulauta, kattila, vedenkeitin, aterimet, lautaset, yövalo, rikkalapio ja mitä vielä! Haluan ostaa paljon vaalenpunaista, koska muuten huone olisi varmaan vain valkoinen. Odotan jo sitä, että saisin huoneen ja pääsisin muuttamaan. Saisin ottaa kysymättä lupaa vieraita, kokata päivällisen poikaystävän kanssa ja vaikka pitää pyjamabileet parhaan kaverin kanssa. Kaiken lisäks melkein kaikki nää alueet, joissa huoneita on sijaitsee ihan lähellä metroa-asemaa, ihan unelma!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan olla asiallinen kommentoidessasi :)